به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌‌الله علیها، پنجمین کارگاه ارتقا کاتبان و مدرسان قرآن کریم به همت مرکز طبع و نشر قرآن کریم دارالکتابه ظهر امروز در سالن حضرت خدیجه سلام‌الله علیها کتابخانه حرم مطهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل محمدی کرمانشاهی مدیر کتابخانه و موزه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به جمع آوری قرآن‌های چاپی در این کتابخانه اظهار کرد: کتابت‌های مختلف در این گنجینه ارزشمند موجود است به همین علت این گنجینه مورد استقبال علاقه‌مندان و صاحب نظران قرار گرفته است.

وی از تلاش‌های انجام شده برای استفاده از ظرفیت هنرمندان در حرم مطهر بانوی کرامت یاد کرد و افزود: امیدواریم با انجام هماهنگی‌های لازم بتوانیم کتابت بخشی از قرآن کریم توسط بانوان متخصص را در حرم مطهر رقم بزنیم.

همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حجت کشفی رئیس اداره موزه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: اعضای این نشست به دنبال تجلی قرآن کریم در سطح ملی و بین‌المللی هستند که این کار بزرگ یک توفیق الهی است؛ اگر هنرمندی معانی قرآن کریم را در خط متجلی کند به قله‌های رفیع هنر رسیده است.(p1)