به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با صدور حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را به مدت یک سال به‌عنوان مدیر موکب آستان مقدس بانوی کرامت انتخاب کرد.

آیت‌الله سعیدی ظهر امروز این حکم را در نشست اخلاق مدیران حرم مطهر به حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی اهداء کرد که متن آن بدین شریح می‌باشد:

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی

معاون فرهنگی و رئیس ستاد آیین‌های فاطمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها

سلام علیکم

نظر به شایستگی‌های جنابعالی در زمینه خدمت به زائران کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و لزوم خدمت‌رسانی کریمانه به زائران پیاده‌روی اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی علیه‌السلام، به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان مدیر موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها منصوب می‌گردید.

برنامه‌ریزی شایسته و اقدامی جهادی با بهره‌گیری از نیات خیرخواهانه ارادتمندان حضرت ابا عبدالله‌الحسین علیه‌السلام و همچنین بسیج ظرفیت‌های بین‌المللی، ملی و استانی در کنار ظرفیت‌های آستان مقدس و تعامل سازنده با اعتبا مقدس کشور عزیز عراق در جهت تلاش همه جانبه در حوزه خدمت‌رسانی در عرصه‌های فرهنگی، رفاهی، درمانی، رسانه‌ای، انتظاماتی و امنیتی در موکبی که مزین به نام کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام می‌باشد، توقع می‌رود.

وجه تمایز این موکب با سایر مواکب، ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و ماندگار فرهنگی خواهد بود که به صورت ویژه مورد انتظار است. دوام توفیقات شما را از ایزد منان و ولی نعمتمان کریمه آل‌رسول صلی‌الله علیه و آله وسلم خواستارم.

سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس قم