به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مراسم اختتامیه جشنواره مردمی کرامت ظهر امروز با حضور فعالان فرهنگی استان‌های مختلف کشور، مدیران استان قم و جمعی از معاونان و مسئولان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در سالن همایش شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت برپایی محافل چند هزار نفری، کمک به نیازمندان و رفع مشکلات محرومان را از جمله دستاوردهای جشنواره مردمی کرامت دانست و مطرح کرد: تولید محتوای فرهنگی در دهه کرامت به صورت مطلوب رقم زده شده است هر چند باید بگوییم که تاکنون از قدرت نرم خود که می‌تواند همه را زیر یک سقف جمع کند، استفاده نکرده‌ایم.

همچنین، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و امام‌جمعه قم با تاکید بر اینکه حرکت دهه کرامت باید به صورت مشخص جریان‌سازی شود، مطرح کرد: فعالیت‌های انجام شده طی دو سال اخیر در قالب جشنواره مردمی کرامت نشان می‌دهد که جریان‌سازی مورد نظر با شتاب و شور درحال حرکت است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی‌مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه و محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و جمعی دیگر از مدیران استانی که در برگزاری جشنواره مردمی کرامت مشارکت داشتند، تجلیل شد.

گفتنی است، حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شعرخوانی صابر خراسانی و تجلیل از فعالان فرهنگی استان‌های مختلف از دیگر حواشی این مراسم بوده است.