به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی شامگاه گذشته در دیدار جمعی از مدیران و کارکنان شرکت بیمه کوثر که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد از روز مباهله به‌عنوان روز اثبات حقانیت اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام یادکرد و اظهار داشت: مرور این واقعه تاریخی به ما می‌آموزد که کسانی در جامعه ضمن آنکه حقیقت را می‌دانند در مبارزه با آن پافشاری دارند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تأکید بر این‌که انتخاب و اختیار اساسی‌ترین حق انسان در زمین است، گفت: هدایت مبتنی بر تعیین پاداش و عقاب برای انسان‌ها تشریع شده و راه شناخت خوبی‌ها تأمل در کنه و عوارض بدی‌ها است.

آیت‌الله سعیدی با تصریح بر این‌که فرایندهای بروکراسی صنعت بیمه باید در راستای رفاه حال بیمه‌شدگان بازآرایی شود، ابراز داشت: فرایندهای بروکراسی عمدتاً از سوی مدیران برای ایجاد امنیت در برابر نفوذ و انحراف تعریف می‌شود؛ بر این اساس مدیران موفق به این نکته نیز توجه دارند که نباید فرایندها زمینه برانگیختن حساسیت مخاطبانشان شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گسترش خدمات را از دیگر ضرورت‌های صنعت بیمه برشمرد و گفت: آموزش و به‌روزرسانی نیروی انسانی برای صنعت بیمه می‌تواند یک سرمایه باشد؛ بر این اساس مردم در فرایند قانونی بیمه نباید با کارکنان غیرحرفه‌ای مواجه شوند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی ، مدیرعامل بیمه کوثر نیز در این دیدار بابیان این‌که ۹۵ درصد سهام بیمه کوثر متعلق به وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: باوجود اختصاصی بودن بیمه کوثر برای نیروهای مسلح بیش از ۴۰ درصد از میزان خدمات بیمه کوثر به عموم مردم ایران تعلق‌گرفته است.

مشعلچی فیروزآبادی بیمه کوثر را از ۷ شرکت برتر صنعت بیمه توصیف کرد و گفت: سال گذشته با میزان ۱۰۰۰ میلیارد تومان به رتبه برتر فروش در صنعت بیمه دست‌یافته است.

مدیرعامل بیمه کوثر از هزار کارگزاری فعال این بیمه در سطح کشور خبر داد و گفت: از ۷۰۰ کارمند فعال این بیمه بیش از ۸۵ درصد کارکنان زیر ۴۰ سال هستند.

مشعلچی فیروزآبادی به پوشش ۳ ساله آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله از سوی بیمه کوثر خبر داد و گفت: در بخش بین‌الملل بیمه‌هایی در حوزه‌های سوریه و لبنان نیز تحت پوشش قرار داده‌ایم.(p1)