به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی که در سالن محراب شبستان بزرگ امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد بابیان این‌که اساس رفتارهای دشمن شکستن ارکان الفت اسلامی است، اظهار داشت: با انسجام و الفت است که حریم مؤمن برای عبادت ذات اقدس اله آماده می‌شود و شکوفایی اقتصادی محقق می‌شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها به تحریف‌های ایجادشده از سوی بنی‌امیه در تاریخ اسلام و احکام اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: قیام عاشورا اصالتی شد که امت اسلام با الهام از هویت آن همواره در مقابله با بدعت‌ها و انحراف‌ها از خود مقاومت صحیح نشان داده و ارکان طاغوت را سست کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در پناه همین آموزه‌های محرم شکل گرفت تا جایی که امام راحل صراحتاً فرمودند «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه‌داشته است.»

امام‌جمعه قم به اشارات قرآن کریم در عهدشکنی قوم یهود اشاره کرد و گفت: امت اسلام باید در مقابل دشمن که همان استکبار جهانی است با انسجام و همدلی از کیان دین مبین اسلام دفاع کند.

آیت‌الله سعیدی با تأکید بر این‌که مسئولان نباید در حوزه‌های دینی که تخصص ندارند اظهار عقیده کنند، ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی باید برای حفظ منافع ملی مقتدرانه عمل کند.