به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، این روزها حرم مطهر بانوی کریمه اهل‌بیت میزبان زائران اربعینی است که برای عرض ادب واردات از مسیر قم عبور می‌کنند تا در حماسه عظیم اربعین در خیل عاشقان حاضر شوند.

اربعین داستان‌هایی دارد، ظهر امروز کاروان «جانبازان حرم تا حرم» که حامل پرچم حرم امام رضا علیه السلام بودند برای عرض ادب به آستان قدسی کریمه اهل‌بیت آمدند تا ضمن زیارت و احترام بر ساحت فاطمی کریمه اهل‌بیت زائران را بر سفره زیارت پرچم آستان قدس رضوی میهمان کنند.

این کاروان که مشتمل بر ۲۲ نفر از جانبازان دفاع مقدس و خانواده محترم ایشان هستند قرار است از مرز مهران تا حرم اباعبدالله الحسین علیه السلما را با دوچرخه بپیمایند.

روابط عمومی این گروه در گفت‌وگویی گفت: ما پس از ورود به عراق حرکت خود را در مسافتی به حدود ۴۰۰ کیلومتر با دوچرخه ادامه خواهیم داد تا ابعاد نشاط‌آور و سلامتی بخش این جریان عظیم اربعین را به دنیا نشان دهیم، اگرچه خود دوچرخه‌سواری می­تواند واجد ابعاد ارزشی باشد.

سید عبدالرحیم حبیبیان نژاد یکی از جانبازان حاضر در این کاروان بابیان اینکه اولین سال حضورش در اربعین را به علت وخامت مجروحیتش و عدم توان حضورش، تجربه می­کند در خصوص اهمیت اربعین، اشاره‌ای گذرا کرد و گفت: رخداد اربعین در مسیر تحقق آن کلام تاریخی امام خمینی (ره) است که فرمودند «راه قدس از کربلا می­ گذرد» و انشا الله این جمعیت طی سال‌های آینده، این راهی را که شروع کرده است تا قدس پیش ببرد.