به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سعیدی در این دیدار، با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام شکری به عنوان «نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران» گفت:‌ این انتصاب بیانگر صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها و شایستگی‌های و سابقه طولانی حضرتعالی در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده شهدا است.

حجت الاسلام شکری نیز با تبریک انتصاب مجدد آیت الله سعیدی به عنوان تولیت آستان مقدس تصریح کرد: غیر از این هم توقع نداشتیم چراکه به لطف خدا شما هم اهل علم و تقوا و هم از خانواده شهید بزرگواری هستید که ما به وجود آن شهید همیشه افتخار کردیم و برای شما آرزوی موفقیت میکنیم.

شکری افزود: با تاکید مقام معظم رهبری و عنایت و علاقه‌ای که معظم له به خانواده‌های شهدا دارند در امتداد راه‌اندازی دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید مقرر گردید برای راه اندازی دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها و شهرستان‌های بزرگ اقدام شود و این باعث می‌شود که با تدبیر ایشان، با اشراف بیشتری به امور جاری خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اسرع وقت رسیدگی شود.

در این دیدار راه‌های تعامل و همکاری بنیاد شهید و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در خدمت رسانی بهتر به خانواده معظم شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار گرفت.