تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: : وظیفه سنگینی بر عهده کارشناسان بخش امور بین الملل  می باشد لذا آشنایی کافی و شناساندن دقیق حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به گردشگران و زائران امری ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در جمع کارشناسان و کارکنان اداره امور بین الملل حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: مسئولیتی که بر عهده کارکنان و کارشناسان این اداره متصور است به منزله رابطی بین آستان مقدس با مراجعین خارجی و زائرین از سرتاسر دنیا می باشد و باید در نحوه این رابطه و اتصال دقت کافی و لازم وجود داشته باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: وظیفه سنگینی بر عهده کارشناسان بخش امور بین الملل  می باشد لذا آشنایی کافی و شناساندن دقیق حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به گردشگران و زائران امری ضروری است.

امام جمعه قم خاطر نشان کرد: ابلاغ رسالت و انجام وظیفه دینی برعهده کارشناسان امور بین الملل است تا محتوایی صحیح از دین اسلام را به زائران غیر ایرانی برسانند و جایگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که مقامی رفیع نزد خداوند دارد را معرفی نمایند.

آیت الله سید محمد سعیدی اظهار داشت: زائران بانوی کرامت اهل بهشت هستند و تبیین این مساله برای آن ها امری مهم و بسیار دقیق است.

وی در پایان تاکید کرد: برخورداری از طهارت درونی برای کارشناسان و دقت در نحوه برخورد و تطهیر معنوی در اعمال و کردار باعث افزایش کرامت آستان مقدس می شود و مرور احکام زیارت و آشنایی با نیاز مراجعین می تواند در انجام ادای رسالت کمک مهمی نماید.

خاطر نشان می شود در پایان جلسه از کارشناسان اداره امور بین الملل در بخش های عرب زبانان، اردو زبانان، آذری زبانان و انگلیسی زبانان توسط تولیت آستان مقدس قدردانی شد.

انتهای پیام /۱۱۰