به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، بانوان قمی بار دیگر با حضور در مراسم عزاداری ابا عبدالله و همایش سه ساله های کربلا همنوا با کاروان به جا مانده از دشت کربلا، شوری حسینی آفریدند.

 

دیروزمادران قمی باردیگر در حرم بانوی کریمه حاضر شدند تا ضمن همدردی با قافله کربلا، این مصیبت عظمی را به عمه سادات تسلیت بگویند.
در این مراسم که از ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد مادران با حضور خود بار دیگر نشان دادند که پیروان واقعی مکتب اهل بیت(ع) بوده وخردسالان خود را نذر قیام امام حسین وبیمه حضرت رقیه(س) کردند.
ذاکر اهل بیت عصمت وطهارت( حاج اسلام میرزایی) در این مراسم به نوحه خوانی ومدیحه سرایی پرداخت ومادران به همراه دختران سه ساله هم نوا با مداح اهل بیت اشک ماتم می ریختند وبه یاد صحن وصحرای دردانه ابا عبدالله الحسین(ع) که اکنون حرم مطهر وی در معرض حمله دشمن است وزائری ندارد، عزاداری کردند.
اما این مراسم معنوی زمانی به اوج خود می رسد که به درخواست مداح اهل بیت(ع) دختر ۴ ساله ای که پدرش را از دست داده با بغضی در گلو وچشمانی اشک بار، از غم نبودن پدرش گفت.
در پایان، مادران ودختران سه ساله دست به دعا برمی دارند واین عهدنامه را قرائت می کنند.
یا سید الشهدا، یا امام حسین دختر سه ساله ام را به نام نامی دخترت رقیه (س) بیمه کن که تا مادامی که زنده است قدم جز در مسیر اهل بیت(ع) نگذارد و شیرزنی زینب گونه گردد، یا ابو فاضل یا ابا الفضل دعا کن دختر سه ساله ام مدافع حرم سه ساله برادرت گردد وبه جای خواهرت زینب کبری سپر حرم آل الله گردد.
یا فاطمه معصومه، این دستان کوچک در آستان کریمه ات به آسمان بلند است وکریمه را جز کرامت توقعی نیست، به حرمت دستهای پاک دختران سرزمین اسلامی دست نامحرمان از ممالک اسلامی کوتاه بفرما، آمین یا رب العالمین