به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها حجت الاسلام صادق فلاح پور در دیدار خادمان موکب آستان مقدس در اربعین حسینی با آیت الله سعیدی که در سالن محراب حرم  مطهر برگزار شد، گفت: در ابتدای ورود به عراق، به همراه خادمان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به کاظمین رفته و در حرم امام کاظم علیه السلام، پدر بانوی کرامت بر حسب تکلیف، اذن گرفتیم.
مسئول موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اشاره به استقبال خادمان حرم امام کاظم علیه السلام از خادمان حرم  دختر این امام همام، ادامه داد: در ادامه وارد نجف اشرف شدیم و دیداری با مسئولان آستان امام علی علیه السلام داشتیم.
وی با بیان این که خادمان حضرت با تمام توان از زائران پذیرایی می کردند و در این راه احساس خستگی نمی کردند، درباره موکب آستان مقدس گفت: خدمت رسانی به زائران حسینی در چند گروه انجام می شد که از جمله این گروه ها، گروه کارشناسان مذهبی بودند که در چند زبان پاسخگوی زائران بودند.
حجت الاسلام فلاح پور با اشاره به فعالیت های قرآنی در کنار توجه به عترت اظهار داشت: از جمله گروه های دیگر موکب آستان مقدس، کارشناسان قرآنی بودند؛ این کارشناسان، علاوه بر برپایی محافل قرآن کریم در موکب، در موکب های دیگر نیز حضور می یافتند و برنامه های قرآنی اجرا می ساختند.
وی ادامه داد: گروه اجرایی، گروه خادمان انتظامات و تشریفات، گروه صوت و تصویر و مداحی، از دیگر گروه های فعال در موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بودند.
وی درباره استقبال مردم از حضور زائران حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در مسیر پیاده روی اربعین گفت: استقبال مردم از این موکب فراوان بود و بارها دیده می شد که چفیه خود را به کفش های خادمان می کشیدند و دستان آنها را می بوسیدند.
مسئول موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: تیم هایی در قالب سفیران کریمه به موکب های دیگر می رفتند و به همراه خود نبات و نمک تبرکی به آنها هدیه می دادند.