حجت الاسلام والمسلمین دانشی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس حریم حرم، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: تصاویر ارزشمندی از عکاسان قم در این نمایشگاه ارائه شده است که زائران و مجاوران بانوی کرامت می توانند از آن بهره مند شوند.
وی با اشاره به اهمیت هنر در انتقال معارف دینی گفت: امروزه گرایش به عکس و توجه به عکاسی در میان همه اقشار جامعه وجود دارد، از این رو برپایی این نمایشگاه و استفاده از این ابزار هنری در انتقال معارف دینی، با استقبال مردم مواجه خواهد شد.
وی با تقدیر از اقدام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در برپایی چنین نمایشگاهی اظهار داشت: رویکرد فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها همراه با استفاده از ابزار هنر، اقدامی ارزشمند و اثرگذار است.
وی افزود: از دیگر اقدامات هنری در آستان مقدس، برپایی نمایشگاه زندگی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شامل پلان هایی از زندگی این بانو از هجرت تا ارتحالشان می باشد که بازدید کنندگان را به صورت تجمسی، با زندگی کریمه اهل بیت(س) آشنا می سازد.
خاطرنشان می شود نمایشگاه عکس حریم حرم، تا اول بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، واقع در پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر در معرض دید عموم قرار دارد.