به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در نشست ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در حرم مطهر برگزار شد، گفت: دهه فجر، مملو از خاطرات و آیات الهی است.
وی با بیان این که با عنایت خداوند، امام خمینی(ره) توانست جامعه ما را از بند ظالمان رها کند، گفت: رهبری امام خمینی(ره) و خون شهیدان، کشور ما را از نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی نجات داد و نظامی مبتنی بر امامت و ولایت در جامعه حاکم کرد.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با بیان این که پس از ورود اسلام به ایران، هیچ خاطره ای مهم تر و بزرگتر از دهه فجر انقلاب اسلامی نیست، گفت: یوم الله اول، ورود اسلام به ایران و یوم الله دوم، پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
وی بزرگداشت دهه فجر را ضروری دانست و گفت: با بزرگداشت ایام الله، دو کار مهم انجام می شود، نخست این که دوستان اسلام و انقلاب شاد و قوت قلب می گیرند و دیگر این که دشمنان اسلام و انقلاب ناراحت و احساس سرخوردگی می کنند.
آیت الله سعیدی ادامه داد: ما باید از کاری که موجب شادی دشمن می شود، بپرهیز، چراکه در غیر این صورت اهداف آنها محقق خواهد شد.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مردمی بودن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: همانطور که مردم برای کمک به نیازمندان، کمک های خود را به کمیته امداد می دهند و دیگر کسی مالکیتی نسبت به آن احساس نمی کنند، کمک هایی که برای برگزاری باشکوه تر بزرگداشت دهه فجر انجام می شود، باید به حساب مردم ریخته شود و مردم برگزار کننده باشند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: زمانی که کاری از سوی مردم انجام شود، ماندگار می شود؛ چراکه مسئولان می آیند و می روند، ولی آنچه که باقی می ماند، مردم هستند. اگر حرم، حرم شد و قم، قم شد، با اراده مردم شده است.