به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین زهیر ثباتی مقدم با اشاره برگزاری دو محفل انس با قرآن به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در حرم مطهر ، اظهار داشت: روز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه که مصادف با اولین روز از این دهه است محفل انس با قرآن بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان بزرگ امام خمینی برگزار می شود.
مسئول اداره تبلیغات حرم مطهر در تشریح این برنامه گفت: محفلی که در سالروز بازگشت امام خمینی به میهن اسلامی با همکاری رادیو قرآن برگزار می شود، شامل قرائت استاد حسین یزدان پناه از قاریان ممتاز و اجرای گروه تواشیح میعاد و حافظ روشندل حاج احمد دباغ است.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم همچنین به اجرای محفل انس با قرآن با همکاری سیمای قرآن در روز جمعه ۱۶ بهمن اشاره کرد و گفت: این محفل با اجرای وحید مرتضوی و قرائت استاد حمیدرضا احمدی وفا از قاریان ممتاز تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر اجرای گروه تواشیح جانبازان قمر بنی هاشم از این گروه به عنوان تنها گروه ممتاز تواشیح جانبازان تجلیل می شود.
حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم اجرای سرود توسط گروه سفیران انقلاب و شعر خوانی توسط یکی از شعرای انقلابی و سخنرانی دیگر بخش های این محفل قرآن است که در شبستان امام خمینی برگزار می شود.