به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین شریعت پناهی با بیان اینکه مراسم اردوزبانان طبق سنوات قبل با حضور خواهران و برادران در شبستان های ۲ و ۳ مسجد اعظم برگزر شد، اظهار داشت: ایم مراسم از پنج شنبه ۲۰ اسفند تا شام شهادت حضرت زهرا با حضور زائران و مجاوران از ساعت ۲۱ تا ۲۴ برپاشد.

سرپرست اداره زائران غیر ایرانی با تاکید براینکه هدف از برگزاری این مراسم علاوه زنده نگاه داشتن ایام فاطمیه، تقویت وحدت جهان اسلام و مبارزه با گروه های تکفیری و استکبار ستیزی است، تصریح کرد: حجت الاسلام شهنشاه سید حسین نقوی سخنران این مراسم و میرحسن میر هم مداحی این مراسم را برعهده داشت.

وی شعر خوانی و شرح خطبه حضرت زهرا را از دیگر برنامه های این مراسم دانست و گفت: این مراسم به همت اداره زائران غیر ایرانی و با همکاری جمعی از طلاب پاکستانی مقیم قم و موسسه فاطمه زهرا پاکستان و با مشارکت مدیریت مسجد اعظم و خادمان بانوی کرامت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شریعت پناهی حرکت دسته عزاداری را از دیگر برنامه های این مراسم برشمرد و افزود: شرکت کنندگان در این مراسم علاوه بر بهره مندی از سفره با برکت حضرت معصومه از بسته های فرهنگی شامل بروشور ها و کتابچه ای ر باره حضرت زهرا و حضرت معصومه به زبان اردو نیز بهره بردند.