به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری ظهر امروز در شبستان امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز  زن گفت: همه انسان ها، به ویژه مادرانی که می خواهند دارای حیات فاطمی باشند، باید سیره و سخنان این بانو را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

وی با بیان این که حضرت زهرا سلام الله علیها برای همه کارهای خود اخلاص در عمل داشت، گفت: این بانو در کارهای خیری که انجام می داد یا کمکی به افراد می کرد، حتی انتظار کمترین تشکر از کسی نداشت؛ متأسفانه برخی افراد نسبت به کارهای نکرده نیز انتظار تشکر دارند.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا سیره حضرت زهرا سلام الله علیها را در تکیه به خدا مورد توجه قرار داد و گفت: برخی دوست دارند به غرب و شرق و دیگران تکیه کنند، ولی بر اساس سیره معصومین باید به خدا تکیه داد و فرزندان را نیز اینگونه تربیت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری افزود: هر که خدا را در مدیریت بزرگ ببیند، کارها را به او واگذارمی کند، چراکه به قدرت مطلق و حکیم بودن خدا اعتماد دارد.

وی با اشاره به ضرورت مدیریت بر اساس آموزه های دینی و سیره معصومین علیهم السلام در عرصه  های مختلف، گفت: از جمله این عرصه ها، خوراک انسان است. آیات و روایات فروانی در عرصه خوراکی ها و نوشیدنی ها وجود دارد که عمل به آن، انسان را از عمده بیماری ها حفظ می کند. انسان با تکیه به دین، باید خوراک خود را مدیریت نماید.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی به جای رفتن به سراغ دستورات و توصیه های دینی درباره خوراک، به حرف های غربی ها و ماهواره ها گوش می دهند که نتیجه این کار بروز بیماری های فراوانی که بسیاری از مردم با آن گریبانگیر هستند. البته غربی ها در این عرصه، به آنچه که خودشان برای ما تجویز کرده اند، عمل نمی کنند، چراکه به فکر سلامتیشان هستند.

رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: اگر می خواهیم، فاطمی زندگی کنیم، باید مدیریت تمامی عرصه های زندگی را به خدا واگذار نماییم.