به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در حاشیه بهره برداری از طرح توسعه درمانگاه آستان مقدس اظهار داشت: این اقدام برای خدمت رسانی بیشتر به زائران است و خیرین با تمرکز بیشتر کارهای خیر بر چنین مداری معنویت را در جامعه افزایش دهند.

آیت الله سعیدی با ابراز خرسندی نسبت به رشد و ترقی خدمات زائران گفت: افزوده شدن ۲۸۰ متر بنا به درمانگاه آستان می تواند نشان دهنده آمادگی خدمات رسانی و آسایش بیشتر زائران باشد تا زائران که روح خود را در حرم بانوی کرامت جلا می دهند، در این درمانگاه به درمان بیماری های جسمی خود بپردازند.

شایان ذکر است که دستگاه سونوگرافی اهدا شده  مدل SW80 از شرکت سامسونگ که قیمتی معادل ۲۷۰ میلیون تومان داشته و پیشرفته ترین دستگاه موجود در ایران است و می تواند انواع سونوگرافی های ویژه بانوان و آقایان را با آن انجام داد

پیش از این بخش سونوگرافی این درمانگاه از دستگاهی استفاده می کرد که حدود ۱۰ سال پیش در سال ۸۴ خریداری شده بود.

بخش سونوگرافی درمانگاه آستان هفته ای یک روز اختصاص به آقایان و هفته ای یک روز به بانوان اختصاص دارد و هر هفته ۱۰۰ سونوگرافی توسط متخصصان رادیولوژی از تهران و قم انجام می شود.

مراجعان برای دریافت نوبت باید به درمانگاه آستان واقع در میدان آستانه جنب فیضیه مراجعه کرده و یا با شماره های ۰۲۵۳۷۱۷۵۲۸۶ و ۰۲۵۳۷۱۷۵۲۷۱ تماس بگیرند.