به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در این مراسم که در روز دوشنبه، ۱۶ فروردین ماه جاری در سالن امام خامنه ای صحن صاحب الزمان(عج) برگزار می شود، آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس و حجت الاسلام فلاحی، معاون فرهنگی آستان به ایراد سخن می پردازند.

تقدیر از مدیریت های فعال در نمایشگاه فاطمی و تقدیر از اداره کل تبلیغات اسلامی قم، اداره اوقاف و امور خیریه قم و مؤسسه خطابه امیر بیان از دیگر برنامه های آیین اختتامیه می باشد.

خاطرنشان می شود، در نمایشگاه فاطمی،  غرفه های مدیریت حرم، مدیریت فنی و مهندسی، مؤسسه فرهنگی و اقتصادی زائر، مدیریت روابط عمومی و تبلیغات، مدیریت معارف قرآن و عترت، مدیریت فرهنگی و هنری، بهداشت و درمان، مدیریت روابط عمومی و تبلیغات، بیداری اسلامی و دشمن شناسی، یادمان شهدا، سرّ دلبران (معرفی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری)، معرفی امامزادگان و مشاوره وقف و نذر فعال بود.

از دیگر خدمات ارائه شده در نمایشگاه فاطمی برگزاری کارگاه تخصصی نماز، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، برگزاری نشست های معرفتی، ارائه کتاب های انتشارات زائر با تخفیف ویژه و اجرای برنامه هایی ویژه کودکان و نوجوانان دختر و پسر بودکه با استقبال زائران همراه شد.

نمایشگاه فاطمی از ۲۷ اسفند ماه ۹۴ تا ۱۳ فروردین ماه ۹۵ همه روزه صبح ها ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و عصر ها ۱۶:۳۰ تا ۲۱ در ساختمان جدید کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، واقع در صحن جامع فاطمی پذیرای زائران و مجاوران بانوی کرامت بود.