به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، دوشنبه شب مصادف با ۲۴ رجب و ۱۳ اردیبهشت ماه مراسم عزاداری شهادت هفتمین امام شیعیان با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی و مداحی و مرثیه خوانی حاج میثم مطیعی بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان بزرگ امام خمینی برگزار می شود.

همزمان با سالروز شهادت این امام همام ، حجت الاسلام و المسلمین صادقی واعظ نیز پیش از ظهر سه شنبه در شبستان امام خمینی به سخنرانی و حاج علیرضا زنگی به مرثیه خوانی خواهند پرداخت. عصر روز شهادت هم سخنرانیحجت الاسلام و المسلمین رستم نژاد با مداحی حمید طیبی برگزار خواهد شد.

ضمنا حرکت دسته های عزاداری از نقاط مختلف قم به سمت حرم مطهر از دوشنبه شب آغاز می شود و عزاداران برای عرض تسلیت به ولی نعمت خود و بانوی کرامت به حرم مطهر مشرف می شوند؛ البته دسته عزاداری خادمان حضرت معصومه سلام الله علیها پس از تجمع آنها و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده و مداحی و مرثیه خوانی مداحان اهل بیت علیهم السلام ، در ساعت ۱۰:۳۰ با حضور زائران و مجاوران از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به سمت حرم مطهر حرکت کرده، به عزاداری خواهند پرداخت.

 

برای مشاهد پوستر برنامه کلیک کنید