به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، این مراسم عصر امروز در شبستان نجمع خاتون(س) حرم مطهر با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط حسین یزدان پناه آغاز شد. محود جواد جهانگیرزاده رئیس ستاد آیین های فاطمی و معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این مراسم گزارشی از ویژه برنامه های حرم بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر، رئیس صدا و سیمای مرکز قم و حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم، عضو خبرگان رهبری و استاد برجسته تفسیر قرآن کریم از سخنرانان مراسم اختتامیه بودند.

حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز در این مراسم اظهار داشت: قم حرم اهل بیت علیهم السلام است و هر که در این شهر خدمتی نماید، گویی به اهل بیت(ع) خدمت نموده است.

وی خدمات ارائه شده در ماه مبارک رمضان را نتیجه هماهنگی و همفکری بخش های مختلف حرم مطهر بانوی کرامت عنوان کرد و گفت: علاوه بر این، دستگاه ها و سازمان های مختلف نیز ما را در خدمت رسانی هر چه بیشتر یاری می کردند.

مدیر کل حراست آستان مقدس قم افزود: زمانی که برنامه های حرم مطهر در حال اجرا بود، ده ها نفر از سربازان گمنام امام زمان(عج) در حال فعالیت همه جانبه برای حفظ امنیت آیین ها در عین وجود تهدیدات منطقه ای داشتند.

وی تمامی فعالیت های اقتصادی، فرهنگی  و اجتماعی را نیازمند امنیت دانست و گفت: لازم می دانم از توجهات تولیت آستان مقدس و معاونان و مدیران بخش های مختلف این حرم شریف، تقدیر کنم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی در پایان افزود: اجر اصلی این خدمت های ارائه شده در نزد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت حق است.

خاطرنشان می شود شرکت کنندگان در این مراسم میهمان افطاری میهمانسرای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شدند.