به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، در این آیین که محمدحسن خجسته، عضو مجلس علمای بحرین حضور داشت، ۱۲ جلد کتاب از تألیفات شیخ عیسی قاسم و زندگانی این عالم در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفت.

در این نمایشگاه ۴۰ تصویر از فعالیت‌های این عالم فرزانه در بحرین و اعتراض‌های مردمی درباره تصمیم رژیم آل خلیفه در لغو تابعیت این عالم برجسته بحرینی به نمایش درآمده است.

هم چنین در حاشیه این نمایشگاه از ۲۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف از جمله رهبری امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی، سایر مباحث اخلاقی و دینی و زندگی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رونمایی شد.

نمایشگاه ستاره تشیع  تا روز پنجشنبه ۲۵ شهریورماه به مدت سه روز جهت بازدید علاقمندان برپا می باشد.

بر اساس این گزارش، حاج شیخ عیسی احمد قاسم درازی بحرانی معروف به شیخ عیسی قاسم عالم برجسته شیعه و رهبر شیعیان بحرین و رهبر معنوی انقلاب بحرین است.

در جریان انقلاب بحرین، وزارت دادگستری این کشور نامه‌ای توهین آمیز علیه وی منتشر کرد تا محبوبیتش را در میان مردم بسنجد٬ مردم نیز چهارم شهریور ۱۳۹۰ نماز جمعه را در سراسر بحرین تعطیل کردند و تنها نماز شیخ قاسم برگزار شد.

دولت بحرین در ماه‌های گذشته قبل اقدام به سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین کرده بود و به تازگی اخباری مبنی بر احتمال بازداشت و محاکمه ایشان نیز به گوش می رسد.