علي محمد عليپور در گفت و گو با پايگاه خبري آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها با اشاره به فعاليت اين موكب در قالب بخش هاي مختلف گفت: بخش هدايا و نذورات، ‌طرح و برنامه،‌ ارتباط و تشريفات،‌ ستاد خبري و رسانه اي در اين دفتر جمع شده است تا بتواند خدمات بهتري را به زائرين ارائه دهد.

وي در ادامه ضمن اشاره به فعاليت رسانه اي افزود: رايزني با راديو معارف انجام شده كه به صورت آنلاين از محل موكب آستان مقدس برنامه ها را پخش کند. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، شبکه های دیگر رادیویی نیز گزارش هایی از این موکب پخش خواهند نمود.

محمدعليپور اضافه كرد: دربحث پخش تصويري هم با شبكه هاي مختلف رايزني انجام شده و تيم هاي مختلف رسانه اي از شبكه هاي مختلف تلویزیونی و ماهواره ای براي پوشش اخبار موكب آستان مقدس همكاري خواهند كرد.

مدير دفتر مركزي موكب آستان مقدس اظهار داشت: مردم جهت سهيم شدن در ثواب خدمت رساني به زائرين امام حسين عليه السلام مي توانند هدايا و نذورات خود به  دفاتر مستقر در آستان مقدس و شماره حساب هاي اعلامي پرداخت نمايند.

وي در پايان گفت:‌ زمين موكب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها به صورت دائمي خريداري شده است و با توجه به اينكه اكثر مواكب بين راه در شب اربعين جمع آوري مي شوند اما اين موكب به علت نزديكي با كربلاء تا يك روز بعد از اربعين نيز برپا بوده و به زائرين خدمات ارائه خواهد داد.