پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها: «يُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِي الْحَياة الدُّنْيا وَ فِي الْآخِرَةِ وَ يُضِلُّ اللَّهُ الظَّالِمِينَ وَ يَفْعَلُ اللَّهُ ما يَشا»؛ خدا كسانى را كه ايمان آورده ًاند بخاطر گفتار و اعتقاد ثابتشان ثابت قدم مى دارد، هم در زندگى دنيا و هم در جهان ديگر، و ستمگران را گمراه مى كند، و خدا هر چه بخواهد، مى كند ( ابراهيم، آيه ٢٧).

طبق بيان نوراني آيه شريفه، مومنين همواره ثابت قدم در گفتار واعتقاد خواهند بود بدرستي كه پس از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، ملت شريف و بصير ايران در گفتار و اعتقاد خود به ظالمين ثابت قدم بوده واين ثبات عقيده را در عمل خود، برابر ايادي كفر و ظلم با تمام وجود نشان دادند تا جايی كه در مقابل اول قدرت پوشالي دنيا يعني آمريكاي جنايتكار ايستادگي كردند و حتي پس از ثبات جمهوري اسلامي ايران حاضر به ارتباط با آمريكاي ستمكار نشدند و در ١٣آبان ١٣٥٨ عده اي از دانشجويان خط امام(ره) جلوی سفارت آمریکا تجمع کرده و آن جاسوس خانه امریکا را به تسخير خود در آوردند.

آنها با اين حركت انقلابي بزرگترين شكست سياسي را براي آمريكا به ارمغان آوردند و تا اين لحظه از عقيده خود دست برنداشتند. این دانشجویان و البته آحاد مردم طبق بيان نوراني حضرت امام خميني(ره)، آمريكا را دشمن اول خود مي دانند وهمواره با پيروي از بيانات مقام معظم رهبري در مقابل اول جاني جامعه  بشري ايستادگي مي كنند . زيرا طبق بيان آيه شريفه، خداوند مومنين را در دنيا و آخرت بر عقيده صحيحشان ثابت قدم مي دارد.

اين آيه كريمه در مقام بيان ويژگي مومنين است و مفهوم آن اين نكته  ظريف مي باشد كه عده اي كه خواهان دوستی با مستكبران وظالمان دنيا، خاصه ايالات متحده آمريكا مي باشند، از دايره مومنين حقیقی خارج و در گمراهي آشكارا بسر مي برند. چراکه ثبات قدم ازآن مومنین است و گمراهی و تزلزل برای ظالمین.

اميد كه در ظلّ توجهات امام عصر(عج) از دايره مومنين خارج نگرديم و با تكيه بر فرمايشات گوهربار مقام معظم رهبري مد ظله العالي نسبت به ايستادگي در مقابل ظلم وكفر در تمام مراتب جامعه، از مسئولین و نخبگان و خواص تا آحاد جامعه، مقاومت نماييم و مومن حقیقی باشیم.