به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، این حرکت نمادین به عنوان موکب نمادین برپا شد و به نمازگزاران نماز جمعه ارائه خدمت کرد. موکبی که قرار است در پیاده روی اربعین حسینی در مسیر نجف تا کربلا در عمود ۱۰۸۰ مستقر شود.

در این موکب نمادین، جمعیت هلال احمر استان قم، بخش خدمات طب اسلامی، بخش خدمات رفاهی موکب آستان مقدس، بخش هدایا و نذورات، تیم رسانه ای رادیو معارف، بخش غرفه کودک و نوجوان موکب آستان مقدس و بخش خدمات فرهنگی حضور داشتند.

جمعیت هلال احمر استان قم با حضور دراین نمایشگاه نمادین به ارائه خدمات درمانی و پزشکی به نمازگزاران پرداخته و بخش خدمات فرهنگی نیز با هدیه کتابچه های دعا و بروشورهای تبلیغاتی زیارت اربعین، نمازگزاران را از روند ارائه خدمات در موکب آستان مقدس در ایام زیارت اربعین مطلع ساختند.

بخش خدمات رفاهی نیز با پذیرایی از نمازگزاران فعالیت خود را در قالب یک حرکت نمادین به نمایش گذاشته و بخش غرفه طب اسلامی نیز با معرفی داروهای مورد نیاز زائرین اربعین خدمات مختلفی را ارائه نمودند.همچنین بخش هدایا و نذورات نیز کمک های مردمی را برای ارائه خدمات بیشتر به زائرین اربعین دریافت نمودند.