به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت الاسلام مهدی احمدی در گفت و گویی خبری اظهار کرد: موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در ایام شهادت امام کاظم علیه السلام مانند سال گذشته در شهر کاظمین برپا شده است.

وی گفت: این موکب از محل نذورات مردمی و کمک خیران برپا شده است و در حال خدمت رسانی به زائران حرم مطهر موسی بن جعفر علیه السلام است.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت افزود: موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در کاظمین از سه شنبه شب آغاز به کار کرده است و با ارائه خدمات پذیرایی از جمله صبحانه، میان وعده صبح، نهار، میان وعده عصر و شام خدمت رسانی می کند.

وی ابراز کرد: از جمله برنامه های دیگر این موکب برنامه های فرهنگی مانند برپایی محفل قرآنی، سخنرانی معارفی و برگزاری مجلس عزاداری و مدیحه سرایی است.

احمدی ادامه داد: موکب حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در خیابان صاحب الزمان عجل الله فرجه الشریف منتهی به حرم مطهر امام موسی بن جعفر و امام جواد علیهما السلام برپا شده است و تا روز جمعه که در کشور عراق روز شهادت حضرت موسی الکاظم علیه السلام است خدمت رسانی موکب ادامه خواهد داشت.