مریم شهبازی، در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیها السلام با اعلام این خبر گفت: این دانش آموزان دخترشب گذشته (دوشنبه) از استان های سمنان، کرمان، تهران و قزوین به آستان حضرت معصومه علیهاالسلام مشرف شده بودند.

وی با اشاره به این که طرح زیارت اولی ها از طرح های آستان حضرت معصومه علیهاالسلام است که در آن دانش آموزان و اقشار مختلف برای نخستین بار با کمک خیران به آستان حضرت معصومه علیهاالسلام مشرف می شوند، افزود: اجرای برنامه های فرهنگی برای دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دختر از اولویت های آستان حضرت معصومه علیهاالسلام است.

مسئول امور فرهنگی بانوان آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام با تاکید بر این که خدمات فرهنگی آستان تنها محدود به دانش آموزان زیارت اولی نبوده بلکه سایر دانش آموزان و مدارس هم با هماهنگی می توانند از خدمات و برنامه های فرهنگی استفاده کنند.

شهبازی با تاکید بر این که آستان حضرت معصومه علیهاالسلام به صورت هفتگی برای دانش آموزان دختر در گروه های سنی مختلف برنامه فرهنگی و دوره های معارفی برگزار می کند، ادامه داد: خانواده ها برای اطلاع از این برنامه ها می توانند به شبستان نجمه خاتون آستان مراجعه کنند.