به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام؛ آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در آیین بدرقه خادمان موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س)، افزود: از کودکی تا امروز پای ارزش ها و آرمان های ولایت ایستاده ایم و در این راه ثابت قدم خواهیم ماند.
وی با بیان این که ولایت سرمایه ای گرانبهاست، اضافه کرد: مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خدمت رسانی به محرومان و راهپیمایی ها همواره پشت سر ولایت بوده اند و رهنمودهای ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
وی در ادامه با اشاره به اعزام خادمان کریمه اهل بیت(ع) برای خدمت رسانی به زائران کربلا، گفت: به انگیزه خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مجموعه باارزش، کامل و همدل از خادمان حرم مطهر گردهم آمدند تا افتخار خدمت رسانی به زائران کربلا را داشته باشند.
آیت الله سعیدی با بیان این که خادمان ولایت مداری خود را در خدمت به زائران اباعبدالله(ع) نشان می دهند، تصریح کرد: خادمان حرم حضرت معصومه(س) با حضور در موکب حضرت و خدمت به زائران اربعین حسینی بار دیگر به ندای ولایت مداری لبیک می گویند.
امام جمعه قم خطاب به خادمان موکب حضرت معصومه(س)، گفت: نظم و مدیریت پذیری را در این سفر مدنظر قرار دهید و در طول سفر به قوانین کشور عراق پایبند باشید.
آیت الله سعیدی با تاکید بر خدمت خالصانه و بی منت به زائران امام حسین(ع)، افزود: نیت ها را برای خداوند خالص کنید و با صفا و صمیمیت در خدمتگزاری الگویی برای سایرین باشید.