حجت الاسلام مهدی حسین زاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه سلام الله علیها گفت: قرارگاه اربعین یک تشکل مردمی است که برای خدمت به زائرین اربعین در قم از ۱۶ آبان ماه جاری تشکیل و تا  ۳ آذرماه به مدت ۱۶ روز به کسانیکه به قصد زیارت از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه دارند و همچنین زائرینی که به صورت عبوری از استان قم به سمت کربلا عازم هستند خدمات مختلفی ارائه می دهد.

وی افزود: این قرارگاه با ایجاد اسکان مناسب و پذیرایی و خدمات فرهنگی در مجموعه بزرگ مصلای شهر قم میزبان تمامی زائرین اربعین از سراسر کشور و همچنین زائرین دیگر کشورها می باشد.

حسین زاده در ادامه اظهار داشت: پویش مردمی “من خادم زوار حسینم” نیز در این قرارگاه تشکیل شده و کسانیکه نتوانسته اند در ایام اربعین به زیارت بروند برای خدمت رسانی به زائرینی که از قم به سمت کربلا می روند خدمت رسانی کنند.

مسئول قرارگاه اربعین استان قم بیان داشت: تمامی صنوف اعم از نانوا، مکانیک و…به هر نحوی که می توانند به زائرین خدمت کنند می توانند در این پویش و خروش مردمی حضور داشته باشند.

وی در پایان گفت: تمامی کسانیکه قصد خدمت رسانی به زائرین دارند می توانند به مصلی مراجعه کنند و به عنوان خادم دراین مدت ۱۶ روزه در خدمت زائرین اربعین باشند.