به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، خانم روحانی، خادم افتخاری واحد پاسخگویی به مسائل شرعی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه خدمت به فاطمه معصومه(س) را برای خود افتخاری بزرگ در زندگی می داند، گفت: این خدمت به حدی ارزش دارد که حتی بزرگترین نشان ها ومدارج علمی و ادبی و حتی ورزشی جهان هم نمی تواند جای خدمت به این آستان ملک پاسبان را بگیرد.

وی با بیان اینکه خدمت به آستان حضرت معصومه(س) خدمت در عرش الهی و مشق بندگی در محضر حضرت دوست است، گفت که  حاضر نیست این خدمت افتخاری را با هیچ چیز دیگری در زندگی خود معاوضه کند.

او می گوید که حتی اگر او را در اداره پاسخگویی راه نمی دانند جارو به دست می گرفت و صحن ها آستان را جارو می کرد و یا به کفشداری می رفت و کفش زائران بانوی بهشت را جفت می کرد.

خانم روحانی خدمت به این خاندان را بزرگترین توفیق زندگی خود می داند و بیان می کند  که اگر انسان مشتاق بهشت باشد سوره الرحمن را می خواند ولی اگر در کنار حرم بانوی کریمه(س) باشد و مشتاق بهشت شود برای استشمام و بوییدن عطر بهشت عازم کوی یار می شود و این عطر بهشتی به حدی دل انیگز و مدوهوش است که انسان نه با پای سر بلکه با پای دل به کوی جانان می شتابد.

او می گوید از اینکه در چند قدمی ضریح بانوی کریمه است به خود می بالد و روزهایی که به حرم می آید بوی بهشت و گام های روح انگیز فرشتگان و حوریان بهشتی را در اطراف خود احساس می کند.

خانم روحانی می گوید آستان حضرت معصومه(س) معبر نوری به سوی آسمان و عرش کبریایی حضرت حق بوده و هرکس که بخواهد قطعه ای کوچک از بهشت و عرش الهی را در زمین به چشم خود ببیند باید به این سرا و گلستان و بوستان ولایت وارد شود.

وی با تاکید براینکه قم عش اهل بیت(ع) است، یادآور شد: همانطور که حضرت رسول(ص) حضرت علی(ع) را دروازه علم نبوی معرفی می کنند؛ آستان حضرت معصومه(س) هم درگاه و دروازه ورود به حریم اهل بیت(ع) است و هرکس که بخواهد به این حریم وارد شود ناگزیر باید از دروازه وارد شود؛ دروازه ای که راهی است به سوی بهشت و بهشتی شدن؛ دروازه ای که می تواند در روز محشر با شفاعت فاطمه معصومه(س) ما را همنشین انگشتری خاتم نبوت کرده و ما را به جوار اهل بیت(ع) که سرچشمه های نور الهی و آیت الله عظمای خداوند در زمین و آسمان هستند، برساند.