مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) از شروع دوره تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن کریم، همزمان با ۱۱دیماه در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها خبرداد.

زهرا سادات مؤذن در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به شروع اولین دوره تربیت مربی حفظ قرآن کریم در آستان حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: این دوره روز شنبه مصادف یا ۱۱ دیماه در شبستان نجمه خاتون سلام الله علهیا حرم مطهر آغاز می شود.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) افزود: آموزش و تدریس این دوره را حجت الاسلام هاشمی از حافظان کل قرآن کریم و مؤلف کتاب های متعدد در عرصه حفظ موضوعی و از مدرسان برجسته حفظ کشور بر عهده دارند.

مؤذن با بیان اینکه تاکنون در این دوره ۳۰ نفر ثبت نام کرده اند، گفت: کلاس های این دوره روزهای شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۸عصر در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها برگزرا شده و  اتمام این دوره حدود یک سال طول می کشد.

وی یادآور شد: همچنین شروع ثبت نام ترم زمستانه دوره های آموزشی مرکز قرآن و حدیث(ع) از ۲۵ دی تا ۳۰ دیماه انجام خواهد شد و علاقه مندان برای ثبت نام در دوره ها می توانند به مرکز قرآن و حدیث واقع در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها حرم مطهر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۱۲