تولیت آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: انسان باید وجود خودش را با اهل بیت(ع) گره بزند اگر چه در محضر آن ها نباشد و شما باید در حوزه علمیه شهر ماکو بمانید و درس بخوانید و برای اعتلای دین اسلام تلاش کنید.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان ماکو در سالن محراب حرم گفت: طلاب حوزه های علمیه باید پاسدار حریم و حرم اهل بیت(ع) باشند و آموزه های دینی و معارفی را حفظ و به نحو احسن منتشر کنند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: خدمتگزاری این حریم و حرم ارزش زیادی دارد و این توفیق نصیب هر کسی نمی شود و شما طلاب حوزه علمیه که در شهر ماکو هستید می توانید خدمتگزاران خوبی در این راه باشید.
امام جمعه قم خطاب به اساتید و طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: اگر در این شهر پرچم اسلام و حوزه علمیه را با تحصیل و تهذیب نفس و تزکیه حفظ کنید، پاسدار دین اسلام و اهل بیت(ع) خواهید بود اگر چه از شهر قم دور هستید.
وی اظهار داشت: اویس قرنی در یمن زندگی می کرد و تا آخر عمر خود موفق به زیارت نبی گرامی اسلام نشد اما به مقامی دست یافت که قابل وصف نیست.
آیت الله سعیدی در ادامه گفت: طلاب باید حرمت پدر و مادر خود را به خوبی نگه دارند و از آنان انتظار بیشتری می رود که به این مساله توجه کافی داشته باشند چرا که اگر احترام آن ها به خوبی حفظ شود باعث خوشبینی به مذهب و دین و حوزه علمیه می شود.
تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) خاطر نشان کرد: انسان باید وجود خودش را با اهل بیت(ع) گره بزند اگر چه در محضر آن ها نباشد و شما باید در حوزه علمیه شهر ماکو بمانید و درس بخوانید و برای اعتلای دین اسلام تلاش کنید تا جریان با برکت و خروشان معارف و فقه اهل بیت رونق بیشتری داشته باشد.
خاطر نشان می شود در ابتدای این دیدار مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان ماکو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این حوزه گفت: این مدرسه علمیه با ۷۱ طلبه و ۱۰ نفر کادر آموزشی و اساتید در پایه های ۱ تا ۶ در حال فعالیت است.

انتهای پیام /۱۱۰