حجت الاسلام علی فتح الله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: بخش ویژه نوجوانان پسر در راستای ارتقای بینش دینی و فرهنگی نوجوانان و همچنین افزایش معلومات مذهبی به صورت روزانه و مستمر درحال فعالیت و ارائه خدمات مختلف است.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس افزود: برگزاری ویژه برنامه “یک حس خوب” ویژه نوجوانان پسر و همچنین برگزاری جشن تکلیف با توجه به اقتضائات روحی و سن و سال آن ها از جمله اقداماتی است که توانسته مخاطبین زیادی را در این راستا جذب نماید.
حجت الاسلام فتح الله زاده با اشاره به استقبال چشمگیر از بخش نوجوانان اظهار داشت: از ابتدای ماه ربیع الاول تا کنون ۱۰۰۰ نفر در قالب ۲۰ گروه از سطح مدارس استان قم مورد پذیرش قرار گرفته و در این اردوی ۱ روزه شرکت کرده اند.
وی با بیان برنامه های ارائه شده در این بخش گفت: برگزاری کلاس شخصیت شناسی حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه ویژه لاله ها(خاطره گویی از شهداء)، اجرای مسابقات مختلف و متنوع و متناسب با سن نوجوانان، برگزاری کارگاه حرم شناسی و بازدید از موزه از جمله برنامه ها و خدماتی است که در بخش نوجوان پسر انجام می شود.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی با اشاره به تاثیر گزاری فضای خاص حرم حضرت معصومه سلام الله در نوجوانان و ارائه خدمات فرهنگی دراین فضا گفت: فضا سازی متناسب با سن نوجوانان و انتقال مفاهیم دینی در حرم کریمه اهل بیت(ع) توانسته است تاثیرات مثبت و برکات زیادی را به دنبال داشته باشد.
حجت الاسلام فتح الله زاده با اشاره به ضرورت این فعالیت ها خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت ها و اقتضائات دوران نوجوانی و همچنین آفت هایی که این قشر را بیشتر تهدید می کند، ضرورت دارد نوجوان در چنین فضاهایی بیشتر حضور پیدا کرده و بتوانند با بهره گیری از فضای معنوی و سالم برای خود آینده درخشانی رقم بزنند.

انتهای پیام / ۱۱۰