به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری گفت: اگر خداوند به بنده ای نعمتی عنایت کند دوست دارد آثار آن نعمت را مشاهده کند و ما مشمول نعمات فراوان الهی از قبیل نعمت مرجعیت، نعمت وجود مقام معظم رهبری، نعمت وجود حوزه های علمیه و نعمت انقلاب اسلامی هستیم و باید شکرگزار این نعمات الهی بوده و از آنان قدرانی کرده و حافظ آنان باشیم.
امام جمعه قم افزود: هر کدام از نعمت ها باید در جایگاه خودش حفظ شود و جایگاه مرجعیت نیز باید توسط مردم و طلاب حوزه های علمیه به خوبی حفظ شود چرا که مراجع عظام در خط مقدم جبهه های حفاظت از کیان اسلام هستند.
وی خاطر نشان کرد: اگر سخن از نعمت وجود رهبری در جامعه است باید در مواقع حساس و سرنوشت ساز کنار رهبری باشیم و در فتنه ها، مقام معظم رهبری را تنها نگذاریم که نعمت وجود رهبری یک نعمت بزرگ خداوند است.
نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این انقلاب نام روحانیت و حوزه را بلند آوازه کرد و باید شکر گزار این نعمت باشیم و در راه انقلاب قدم برداریم و قدردان برکات آن باشیم.
وی در پایان ضمن قدردانی از حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: ایشان یکی از بزرگان و مراجع عالیقدر و شخصیتی است که در شرایط خاص و ویژه با بیان و اقدام و حرکت انقلابی راه را برای دیگر طلاب و حوزویان باز کردند و مسیر مبارزه و حرکت را روشن نمودند و ایشان شخصیتی بصیر، هوشمند، با درایت و زمان شناس است.