مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: بهره گیری از ظرفیت ها و توامندی های حوزه علمیه در مسائل پژوهشی و تالیف کتب درسی دوره های تحصیلی، از اقداماتی است که توسط آموزش و پرورش استان قم انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حمید رضا دژاکام (شیخ الاسلام) در حاشیه دیدار روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم با آیت الله سعیدی گفت: مسائل تربیتی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی دغدغه اصلی آموزش و پرورش می باشد و با توجه به گسترش تکنولوژی و فضای مجازی این مساله از اهمیت دو چندانی برخوردار است.
دژاکام افزود: آموزش و پرورش در راستای تعمق بخشی به باورهای دینی و ارتقای بینش اسلامی دانش آموزان، با حوزه علمیه همکاری خوبی دارد و در این بخش حدود ۴۰۰ نفر از طلاب توامند سازی شده و دوره های تخصصی را گذارنده و در مقاطع مختلف تحصیلی با آموزش و پرورش همکاری می کنند.
وی خاطر نشان کرد: بهره گیری از ظرفیت ها و توامندی های حوزه علمیه در مسائل پژوهشی و تالیف کتب درسی دوره های تحصیلی، از اقداماتی است که توسط آموزش و پرورش استان قم انجام شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: اعزام مبلغان در مناسبت های خاص و ایام محرم و صفر در سطح مدارس از جمله اقداماتی که به طور مستمر در حال اجرا بوده و در سال ۹۵ تا کنون ۳۱۶ مبلغ به مدارس اعزام شده اند.
انتهای پیام /۱۱۰