امام جمعه قم گفت: اقامه نماز و ادای زکات نور خداوند در زمین است به شرط اینکه مردم کمک کنند و آن ها را به جای بیاورند تا نور خدا روشن بماند و خاموش نشود.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی درجلسه شورای زکات استان قم که با حضور اعضای ستاد زکات استان در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) تشکیل شد، گفت: دشمنان همواره در مسیر رسالت انبیاء و تحقق اهداف آنان مانع تراشی و سنگ اندازی می کردند اما خداوند پشتیبان و نگه دار انبیاء بود.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: اهل بیت(ع) نور خداوند در روی زمین هستند و عده ای می خواهند نور خدا را خاموش کنند ولی موفق نمی شوند و اگر مومنین متمسک به ولایت و کتاب آسمانی و دین خداوند باشند دشمنان نمی توانند در اهداف پلیدشان موفق شوند.
امام جمعه قم خاطر نشان کرد: اقامه نماز و ادای زکات هم نور خداوند در زمین است به شرط اینکه مردم کمک کنند و آن ها را به جای بیاورند تا نور خدا روشن بماند و خاموش نشود.
وی اظهار داشت: یکی از راهکارهای بقای نور الهی در روی زمین کمک به محرومین جامعه است و کمیته امداد امام خمینی(ره) در برپایی و پرفروغ شدن این نور الهی سهم بسزایی دارد.
آیت الله سعیدی در ادامه با تبیین اتحاد مسئولان استان قم در احیای این فریضه الهی گفت: هماهنگی و همدلی مسئولان استان قم می تواند در احیای این فریضه الهی تاثیر گزار باشد و این اتحاد و اجتماع می تواند باعث خیر و برکت شود در حالیکه در تفرقه، رسالت ها فراموش می شود و کارها پیش نمی ورد.
تولیت آستان مقدس در پایان گفت: لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند راه گشای بسیاری از مسائل باشد و باید در زمینه احیای فریضه زکات فرهنگ سازی انجام بگیرد.
انتهای پیام /۱۱۰