مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: مراسم خطبه خوانی با حضور استاندار و شورای اداری استان قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، گفت: به مناسبت سالروز ورود با برکت حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی روز ۱۲ بهمن ماه مراسم خطبه خوانی با حضور استاندار و شورای اداری استان در شبستان امام خمینی(ره) ساعت ۷:۳۰ صبح برگزار می شود.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: در ایام الله دهه فجر هر شب برنامه سخرانی با حضور حجج الاسلام صالحی خوانساری، ظهیری، رفیعی، حسینی قمی و ماندگاری برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه «حرم، امام خمینی(ره)، و انقلاب» با همکاری مرکز اسناد آستان مقدس در صحن صاحب الزمان(عج) جهت بازخوانی نقش حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در دوران پیروزی انقلاب اسلامی نیز در این ایام در حال برگزاری است.
حجت الاسلام بهشتی پور در ادامه گفت: مسابقه ای در فضای مجازی به مناسبت دهه فجر نیز در حال برگزاری است که علاقه مندان می توانند به کانال تلگرامی آستان مقدس مراجعه و در این مسابقه شرکت کنند.
مدیر کل روابط عمومی وتبلیغات حرم کریمه اهل بیت(ع) اظهار داشت: ویژه برنامه ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، و اهدای گل به مزار تعدادی از شهدای انقلاب که در حرم مطهر مدفون هستند نیز از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر در آستان مقدس می باشد.
انتهای پیام /۱۱۰