واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه سلام الله دوره های معارفی « سواد رسانه»، «فضای مجازی» و «مطالعات انیمیشن» را برای مادران و دختران نوجوان در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، از آن جایی که در جامعه امروزی مبحث تهاجم فرهنگی و سبک زندگی اسلامی مطرح بوده و رسانه به صورت گسترده نسل جوان و نوجوان را آماج اهداف خود قرار داده اند لازم است که والدین به ویژه مادران با دانش کافی اجازه استفاده از برنامه های مختلف رسانه را به فرزندان خود بدهند که این انتخاب گزینشی و مفید برنامه ها تنها به کمک سواد رسانه ممکن  می شود.

همچنین تسلط مادران بر مبحث سواد رسانه آنها را از یک مخاطب بی هدف به یک مخاطب فعال و پویا تبدیل کرده و موجب می شود که تنها از برنامه مفید رسانه استفاده کنند و فرزندان خود را نیز در این مسیر تربیتی و درست استفاده از رسانه ها سوق دهند که در همین راستا واحد فرهنگی آستان حضرت معصومه سلام الله علیها اقدام به تدارک دوره معارفی  فضای مجازی و سواد رسانه برای مادران کرده است.

این دوره معارفی روزهای یکشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۵ برای مادران با تدریس خانم محیطی برگزار می شود.

همچنین آستان حضرت معصومه سلام الله میزبان دوره معارفی« مطالعات انیمیشن» برای نوجوانان بوده که این دوره روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ برای شرکت کنندگان برگزار می گردد.

انتهای پیام/۱۱۲/