تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: نگاه اصلی در منشورات مرکز اسناد حرم کریمه اهل بیت(ع)، باید حول محور کرامات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها باشد.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار رئیس و کارکنان مرکز اسناد حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: اسناد و منشوراتی که در مرکز اسناد آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منتشر می شود، مسائل و حساسیت های خاص خودش را دارد و باید در انتشار آن ها بسیار دقیق بود.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: تاریخ نگاری صرف در مرکز اسناد بدون نگاه به مقضیات زمان و مکان می تواند یک آسیب تلقی شود و باید اساس انتشار اسناد در مرکز اسناد حول محور کرامات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها باشد.
لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین نظری، رئیس مرکز اسناد آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها ، ضمن گزارشی از روند فعالیت ها در این مرکز گفت: فهرست نویسی، بررسی اسناد، ارزشیابی و تفکیک اسناد در این مرکز شروع شده و با توجه به فعالیت نیروهای متخصص در امر تاریخ و اسناد تاریخی فعالیت ها نسبت به گذشته، شکل تخصصی به خود گرفته است.
انتهای پیام /۱۱۰