تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز باید بر محور فرائضی مثل اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و توجه به محرومان جامعه باشد.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی، در نشست اعضای کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات نوروزی گفت: افزایش فعالیت های فرهنگی و استقبال زائرین از این بخش نشان دهنده این است که مردم دوست دارند ملی ترین عید خود را در اماکن مقدس تحویل کنند.
امام جمعه قم افزود: باید از این ظرفیت عقیدتی و مذهبی و علاقه مردم به نحو احسن استفاده کرد و با برنامه ریزی های دقیق بتوان خدمات خوبی را ارائه داد.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز باید بر محور فرائضی مثل اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و توجه به محرومان جامعه باشد.
آیت الله سعیدی اظهار داشت: شهر مقدس قم جایگاه ویژه ای در میان شهرهای ایران دارد و باید فعالیت های فرهنگی نیز متناسب با این جایگاه باشد تا زائرین بتوانند از این ظرفیت های مهم از قبیل حرم کریمه اهل بیت(ع)، حوزه های علمیه، امامزادگان و مراجع عظام تقلید استفاده کنند.
انتهای پیام /۱۱۰