به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، در سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به قم زنگ روز قم در مدرسه شاهد نمازی خواه توسط آیت الله سعیدی و با حضور سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران استانی نواخته شد.

آیت الله سعیدی در این مراسم اظهار کرد: در مراسم روز قم باید همه مسئولان و خدمت گزاران به مردم قم به احترام حضرت معصومه سلام الله علیها حضور داشته باشند و مراسم با شکوهی برگزار شود.

وی با بیان اینکه افراد شاخص شهر قم در آن روز به استقبال حضرت معصومه سلام الله علیها آمدند، گفت: همه مردم قم از زن و مرد در این مراسم حضور داشتند و استقبال با شکوهی از حضرت معصومه سلام الله علیها کردند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امام صادق علیه السلام برای حضرت معصومه سلام الله علیها مقاماتی را بیان کردند، گفت: یکی از مقامات حضرت معصومه سلام الله علیها این است که شیعیان به شفاعت ایشان بهشتی می شوند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ سال است که حضرت معصومه سلام الله علیها نه تنها در قم بلکه در جهان تأثیرگذار هستند، گفت: ما وظیفه داریم که از حضور ایشان در قم خرسند باشیم و هم باید قدم هایمان در این راه برداشته شود و تلاش کنیم که در مسیر اهل بیت حرکت کنیم.

سعیدی با بیان اینکه من از همه کسانی که به قم خدمت کرده و می کنند تشکر می کنم، افزود: این نظام اسلامی و مسئولانش به نحوی با قم ارتباط دارند و رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره) هم خودشان را قمی می دانستند و همه این ها از برکات حضور حضرت معصومه سلام الله علیها در این شهر است.