رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در مسائل علمی و اقتصاد مقاومتی سرلوحه دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، دکتر محمد رضا یوسفی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: دانشگاه آزاد یکی از نهاد های برآمده از انقلاب و تاسیس و رشد یافته در نظام جمهوری اسلامی ایران است و تا کنون خدمات ارزنده و شایسته ای را ارائه داده وبزرگترین هدف در این دانشگاه تربیت نیروهای متخصص و متعهد می باشد.
وی افزود: راه اندازی مراکز علمی و دانش بنیان در سطح کشور جهت رفع نیازهای جمهوری اسلامی ایران در صنعت، اقتصاد و فن آوری و برپایی نمایشگاه های مختلف علمی نشان دهنده رشد علمی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد مردمی و با مشارکت خود مردم هدایت و اداره می شود و ارتقاء درجه دانشگاه آزاد در مجامع بین المللی به سرعت در حال انجام است.
یوسفی اظهار داشت: عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در مسائل علمی و اقتصاد مقاومتی سرلوحه این دانشگاه می باشد و در این راستا فعالیت های مختلفی صورت گرفته است.
انتهای پیام /۱۱۰