محافل سخرانی ویژه بانوان از ۵ تا ۱۵ فروردین ماه در نوبت صبح از ساعت ۱۰  در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها، برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه محافل سخنرانی رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها از ۵ فروردین ماه ویژه خواهران در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این محافل از ۵ تا ۱۵ فروردین ماه در نوبت صبح از ساعت ۱۰  با حضور بانوان برگزار می شود و اولین محفل سخنرانی رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها در سال جدید(۵ فروردین ماه) با حضور خانم ملکوتی با موضوع سرور و نشاط در اسلام برگزار می شود و در روز های ۶ و ۷ فروردین ماه نیز مراسم سخنرانی و بیان احکام در رواق برگزار خواهد شد.

محفل سخنرانی هشتمین روز از فروردین ماه را خانم روحانی بر عهده داشته و در این محفل سخنرانی، احکام بانوان را بیان خواهد کرد و  محفل سخنرانی نهمین روز از فروردین ماه با حضور خانم دریاباری و با محوریت تبیین حقایق توحیدی در خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

در دهمین روز از بهار ۹۶ ، محفل سخنرانی رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها با حضور خانم شاه جعفری و بیان فرازهای تربیتی حدیث شریف کساء انجام خواهد شد.

همچنین محفل سخنرانی چهار دهمین روز از بهار ۹۶ را نیز خانم میر امام با محوریت فواید تفکر بر عهده دارد  و مراسم جشن ولادت امام باقرعلیه السلام، نیز در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها ویژه بانوان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۲