مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: طرح ایجاد غرفه های پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، از چند سال گذشته با همکاری حرم مطهر، دفتر تبلیغات، اداره ارشاد و شهرداری، به اجرا در آمده است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه عیلهاالسلام؛ حجت الاسلام عباس اسکندری درحاشیه بازدید از غرفه های پاسخگویی به مسائل دینی و اعقادی مستقر در حرم مطهر گفت: با توجه به اینکه در ایام نوروز، زائرین مختلف از سراسر کشور به شهر مقدس قم جهت زیارت بارگاه بانوی کرامت مشرف می شوند، ضرورت دارد چنین غرفه هایی در این مکان مقدس و دیگر نقاط در سطح شهر مستقر شوند که فرصت مناسبی برای زائرین هست که بتوانند سوالات خود را از مبلغین بپرسند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: طرح ایجاد این غرفه ها از چند سال گذشته با همکاری حرم مطهر، دفتر تبلیغات، اداره ارشاد و شهرداری، به اجرا در آمده است و استقبال بسیار خوبی هم در این زمینه توسط زائرین صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: عمده سوالات مراجعین مربوط به احکام شرعی، مباحث خانوادگی، معضلات اجتماعی، تربیت فرزند و شبهات اعتقادی می باشد که روحانیون حاضر در غرفه ها به پاسخگویی می پردازند.

حجت الاسلام اسکندری اظهار داشت: در حرم مطهر و مسجد جمکران و ورودی های شهر قم، این غرفه ها ایجاد شده است و همچنین اداره تبلیغات استان با همکاری آموزش و پرورش جهت برپایی نماز جماعت و پاسخگویی به مسائل شرعی به محل اسکان فرهنگیان نیز مبلغ اعزام می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه با اشاره دیگر فعالیت های صورت گرفته اظهار داشت: هماهنگی جهت اسکان زائرین با حسینیه ها و مساجد و تکایا صورت گرفته و همچنین ۱۵ اکیپ با هماهنگی جامعه الزهرا در راستای تذکر لسانی در سطح شهر فعالیت می کنند.

انتهای پیام /۱۱۰