مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: ظرفیت هدفمند هنرمندان حاضر در این کارگاه و کمپین تبلیغاتی شاد باشیم، به واسطه تعامل و مشاوره و مشاهده سلائق مختلف و ذوق های هنری متعدد باعث شده است آثار هنری فاخری تولید شود.

حجت الاسلام اسماعیل حسینی مقدم در حاشیه بازدید از کارگاه کمپین تبلیغاتی «شاد باشیم» در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: سبک زندگی قرآنی و اسلامی در جامعه مورد استقبال خوبی از سوی مخاطبین قرار گرفته است و می توان در قالب هنر و برپایی چنین کارگاه هایی به نهادینه کردن اصول زندگی اسلامی و قرآنی به اهداف حقیقی نزدیک شد.

مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: اگر مفاهیم دینی به جامعه با زبان هنر و در قالب تصاویر فاخر هنری منتقل داده شود هم ماندگاری و هم گستردگی آن بیشتر خواهد شد و هم بازخورد آن که بیداری مخاطبین است مضاعف می شود.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از ذوق زیبای هنری با خلق آثار بسیار ارزشمند که برگرفته از دهه کرامت و سخنان امام رضا علیه السلام است حقیقتا کار ارزنده و بزرگی است که خلاء آن احساس می شد که بحمدالله با همکاری آستان مقدس حرم بانوی کرامت، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در این کارگاه در حال انجام است.

حجت الاسلام حسینی مقدم در ادامه گفت: باید از ابتکار آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، سازمان اوقاف و امور خیریه و زیبا سازی شهرداری تهران تشکر کرد و این امر جای قدردانی دارد و باعث شده است کشور در مسیر برکات سازنده این امر فرهنگی قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: ظرفیت هدفمند هنرمندان حاضر در این کارگاه و کمپین تبلیغاتی شاد باشیم، به واسطه تعامل و مشاوره و مشاهده سلائق مختلف و ذوق های هنری متعدد باعث شده است آثار هنری فاخری تولید شود و به پویایی کارگاه کمک نماید و آثاری غنی خلق شود و برکات آن همانند چشمه جاری شامل کل جامعه شود.

انتهای پیام /۱۱۰