به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مراسم عزاداری امام علی النقی علیه السلام و آیین قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور پر شور زائرین و مجاورین حرم بانوی کرامت در سالروز شهادت این امام همام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد.

حجت الاسلام مومنی در این مراسم مطمئن ترین راه را برای تقرب الهی توسل و توجه به اهل بیت عنوان کرد و گفت: رسول خدا(ص) به جناب ابوذر فرمودند: معرفت نسبت به خدا و پیغمبر او و اهل بیت من مهمترین و تاثیر گذارترین راه برای نزدیک تر شدن به درگاه الهی است.

وی درباره فضیلت خواندن زیارت جامعه کبیره اظهار کرد: امام زمان(عج) خطاب به علامه مجلسی می فرمایند که «این زیارت، زیارت خوبی است» و این جمله را به علامه مجلسی سه بار تکرار کردندو همچنین علمایی چون میرزا جواد آقای تبریزی و علامه طباطبائی و محدث قمی به خواندن این زیارت سفارش خاصی کرده اند.

در ادمه ی این مراسم مداح اهل بیت حاج سید مهدی میرداماد به قرائت دعای جامعه کبیره پرداخت و در انتهای زیارت به ذکر مصیبتی در سالروز شهادت امام هادی علیه السلام پرداخت.