استاد حوزه علمیه قم رمز تربیت فرزند صالح را رابطه صمیمانه والدین با یکدیگر عنوان  کرد، گفت: در خانه پرتنش نمی توان فرزند صالح تربیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی در شبستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه رابطه زن و شوهر در محیط خانه باید صمیمانه باشد، گفت: زن و شوهر باید در محیط خانه با یکدیگر رابطه عاطفی و احساسی داشته باشند.
وی افزود: زن و شوهر نباید در محیط خانه به صورت مستمر با یکدیگر دعوا کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه کودک نباید دعوای پدر و مادر را ببینید، تصریح کرد: کودکی که دعوای پدر و مادرش را ببیند از نظر امنیت روانی دچار آسیب می شود.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی ادامه داد: کودکی که دست بلند شده پدر را بر روی مادر خود ببیند یا فریاد مادر بر سر پدرش را مشاهده کند امنیت روانی خود را از دست داده و هرگز حاضر نیست در چنین خانه ای زندگی کند.
وی افزود: فرزند صالح در خانواده ای تربیت می شود که پدر و مادر با هم سازگار باشند زیرا در خانواده پر تنش نمی توان فرزند صالح تربیت کرد.
استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: براساس آنچه که بیان شد رمز تربیت فرزند صالح در رابطه صمیمانه و محبت آمیز والدین نسبت به یکدیگر است.
انتهای پیام/ ۱۱۲