مدیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: با توجه به اینکه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از نقاط  پر ترافیک و پرجمعیت در روز اخذ رای می باشد، ضرورت دارد نسبت به تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری انتخابات تست های مقدماتی انجام شود.

مهندس سعید سیاهلوئی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: مانور تست مقدماتی تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری انتخابات ۹۶ طبق دستور دولت در راستای همکاری ادارات و مراکزی که بیشترین شعب اخذ رای را دارند با همکاری ستاد انتخابات و نماینده فرماندار شهر قم امروز در دو مرحله در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در حال انجام است.

مدیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات حرم کریمه اهل بیت(ع) افزود: با توجه به درخواست فرمانداری شهر قم مبنی بر همکاری آستان مقدس در اجرای این مانور مقدماتی، هماهنگی ها انجام شده و مقرر شد مرکز فن آوری آستان مقدس در جهت خدمت در امر مهم انتخابات با تست تجهیزات شبکه، این مانور را در کنار دیگر اداراتی که در سطح شهر اجرا می کنند در آستان مقدس اجرا کند.

سعید سیاهلوئی خاطر نشان کرد: این سیستم و تجهیزات برای برگزاری انتخابات نیمه الکترونیک است که در دو مرحله  تست می شود که تست اول از طریق موبایل است که  ارسال اطلاعات انجام می شود و تست دوم توسط خط تلفن و مودم می باشد.

وی با اشاره به آماده سازی این تست ها گفت: بعد از نصب برنامه های سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز و هماهنگی با مقصد نهایی جهت دریافت اطلاعات ارسالی، کار تست شروع می شود و مانور اجرا می شود.

مدیر فن آوری اطلاعات و ارتباطات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: با توجه به اینکه حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از نقاط پر ترافیک و پر جمعیت در روز اخذ رای می باشد ضرورت دارد این تست ها انجام شود و هدف از برگزاری این مانور، تسهیل در رای گیری، ایجاد امکانات بهتر برای برگزاری انتخابات، ایجاد انتخابات مردمی ، کاهش هزینه های دولت در برگزاری انتخابات، سرعت در رای گیری و دقت در در اخذ رای می باشد.

انتهای پیام /۱۱۰