امام جمعه قم گفت: باید در مسائل فرهنگی به گونه ای عمل کنیم که افراد جامعه به خصوص جوانان از سیره و روش اهل بیت(ع) جدا نشوند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم و جمعی دیگر از اعضای مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و زنان گفت: خدمت در دستگاه قضایی بسیار مهم و حساس است و اقدامات فرهنگی در این دستگاه بسیار خوب و مناسب است و باید روز به روز افزایش پیدا کند.

امام جمعه قم افزود: باید در مسائل فرهنگی به گونه ای عمل کنیم که افراد جامعه به خصوص جوانان از سیره و روش اهل بیت(ع) جدا نشوند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: دستگاه شریف قضایی باید از عوارض ناخواسته و تحمیلی عاری شود و حاشیه زدایی از این دستگاه باید از برنامه های اصلی معاونت فرهنگی باشد.

وی با تاکید بر حفظ جوانان در متن جامعه گفت: جوانان با توجه به روحیات و مقتضیات سنی خودشان هم مورد طمع دشمنان هستند و هم مورد عنایت پروردگار و همانگونه که جوانان می توانند به سرعت به سمت کارهای خیر بروند به همان سرعت نیز به سمت کارهای شر کشیده می شوند.

آیت الله سعیدی با تبیین اثرات مناسب همکاری و هماهنگی در اقدامات فرهنگی افزود: هماهنگ عمل کردن در اجرای برنامه های فرهنگی برای رسیدن به هدف می تواند کمک شایانی داشته باشد و استفاده از تجربیات دیگران نیز عامل بسیار مهمی در پیشرفت اهداف است.

تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) در پایان با توصیه به جوانان گفت: جوانان این مرز و بوم باید قدر خود را بدانند چرا که آن ها سرمایه های اصلی نظام هستند و باید مسئولین نیز از این سرمایه ها به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام /۱۱۰