تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: عمر و جوانی انسان یک سرمایه غیر اکتسابی و بی بازگشت است و شهیدان تنها کسانی هستند که در جواب سوال از عمر و جوانی، جوابی با افتخار خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از خانواده های شهدای وزارت اطلاعات به مناسبت هفته گرامیداشت سربازان گمنام گفت: با توجه به فرمایش نبی گرامی اسلام، در روز قیامت انسان قدم از قدم بر نمی دارد مگر اینکه به چهار سوال پاسخ بدهد که عمر خود را چگونه گذرانده؟ جوانی خود را در چه راهی صرف کرده؟ اموال خود را از چه راهی به دست آورده و در چه راهی هزینه کرده و در نهایت از حب اهل بیت(ع).

امام جمعه قم افزود: هر انسانی در دنیا سرمایه هایی دارد که یا اکتسابی هستند و با تلاش به دست آمده و یا غیر اکتسابی  و انسان ها عمدتا قدر سرمایه های اکتسابی را بیشتر می دانند اما عمر انسان سال ها و ساعت ها تلف می شود اما غفلت از این سرمایه غیر اکتسابی باعث می شود بهره کافی و لازم برای رسیدن به اهداف عالیه برده نشود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: عمر و جوانی انسان یک سرمایه غیر اکتسابی و بی بازگشت است و شهیدان تنها کسانی هستند که در جواب سوال از عمر و جوانی، جوابی با افتخار خواهند داد و شهیدان آنچه را به عنوان سرمایه و دارایی به دست آورده اند آسیب پذیر نیست و نزد خداوند رزق و روزی خواهند خورد.

آیت الله سعیدی در ادامه با تاکید بر اینکه شهادت تضمین کننده اعمال شهید است اظهار داشت: کسانیکه به واسطه شهداء اعتبار و آبرو کسب کرده اند یک سرمایه بسیار ارزشمندی دارند که باید از این سرمایه و کرامت خدادادی به خوبی محافظت کنند.

وی خاطر نشان کرد: داشتن حب اهل بیت(ع) برای انسان یک سرمایه بسیار عظیم و ارزشمندی است که می تواند چراغ راه هدایت انسان باشد.

امام جمعه قم با اشاره به انتخابات پیش روی گفت: در انتخابات نامزدها و هواداران باید بر اساس مبانی نظام جمهوری اسلامی تبلیغ و حرکت کنند و کسانیکه انتخاب می شوند برای خدمت به مردم و کشور از همدیگر سبقت بگیرند.

انتهای پیام /۱۱۰