تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها همراه با مردم در حرم بانوی کرامت و در ساعت‌های اولیه رأی‌گیری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها آیت الله سید محمد سعیدی در ادامه به خبرنگار ما گفت: اعتقاد یک مسلمان باید این باشد که وظیفه‌ی الهی را در اسرع وقت و به نحو احسن انجام بدهد. انتخابات واجبی سیاسی برای تنظیم امور کشور و مردم و رعایت حال نظام است؛ بنابراین وظیفه ماست که در اولین فرصت ممکن این وظیفه را انجام دهیم.

وی با اشاره به حضور خود در صندوق رأی گیری در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: بر اساس حکم مقام معظم رهبری ما خود را خادم این بارگاه می دانیم و از سوی دیگر شرکت در انتخابات را به امر ولی‌فقیه خودمان انجام داده‌ایم و وقتی در استمرار ولایت یک تکلیفی انجام می‌شود چه‌بسیار زیباتر که این کار در حریم ولایت انجام شود.

تولیت آستان حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: دشمنان ما در کمین نشسته‌اند و مدت‌هاست که در شبکه‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی تبلیغ سوء درباره این انتخابات می‌کنند و چشم طمع بر این حرکت عظیم مردمی دوخته‌اند؛ مسئولان و اقشار مختلف جامعه باید با بصیرت بالایی که دارند این توطئه‌ها را خنثی کنند.

آیت‌الله سعیدی گفت: ما در دین خودمان هم ایمان به خدا داریم و هم کفر به طاغوت؛ انتخابات وظیفه‌ای الهی و جلوه‌اطاعت از فرمان خداست و شرکت نکردن در انتخابات نیز اطاعت از طاغوت است.

وی در ادامه افزود: امروز شاهد بودیم رسانه‌های خارجی برای پوشش خبری به حرم مطهر آمده بودند؛ آنها باید بدانند ما هراسی از قدرت رسانه ای غرب نداریم؛ هرچند که آن‌ها این اخبار و تصاویر را آن طوری که هست نشان نمی‌دهند و این نشان‌دهنده‌ی توطئه و مکرهایی است که دشمن برای این انتخابات دارد، ولی بدانند که عظمت و شکوه حضور مردم در انتخابات آنها را از هدفشان مأیوس خواهد کرد.

انتهای پیام//۱۱۴