رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت گفت: اعتکاف دانش آموزی با عنوان «فصل وصل» به مدت ۳ روز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

حجت الاسلام فتح الله زاده در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه گفت: در راستای معنویت بخشی به قشر نوجوان اعتکاف دانش آموزی با عنوان «فصل وصل» در ۲۵، ۲۶ و ۲۷ ماه مبارک رمضان به مدت سه روز در جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی حرم بانوی کرامت افزود: تعداد مراجعین و علاقه مندان جهت شرکت در این مراسم معنوی بسیار زیاد بود اما به دلیل محدودیت مکانی و همچنین شرایط سنی به صورت گزینشی از حدود ۱۰۰ نفر از دانش آموزان ثبت نام به عمل آمده است و این تعداد در مراسم اعتکاف حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: نوجوانانی که در این اعتکاف رمضانیه شرکت می کنند ۱۳ تا ۱۶ سال سن را دارا هستند و با توجه به مقتضیات سنی آن ها برنامه های مختلف و متنوعی را در این مراسم برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام فتح الله زاده خاطر نشان کرد: این مراسم در شبستان دارالتلاوه مسجد اعظم برگزار و احیای شبانه معتکفین، مناجات خوانی، جلسات قرآنی، حلقه های معرفت، محفل انس با شهداء، جلسات پرسش و پاسخ شرعی و اعتقادی از جمله برنامه هایی است که در این مراسم ۳ روزه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /۱۱۰